31 Temmuz 2008 Perşembe

Türkçe - Edebiyat

Açıklayıcı Anlatım, Öyküleyici Anlatım, Betimleyici Anlatım, Tartışmacı Anlatım, Anlatım Biçimleri, , , , , Uyak ve Ölçü, Kafiye ve Vezin, Uyak Türleri, Uyak Örgüsü, Hece Ölçüsü, Aruz Ölçüsü, Serbest Ölçü, , , , , , , , , , , , , , , , , , Gazel, Kaside, Mesnevi, Müstezat, Kıt’a, Rubai, Tuyuğ, Şarkı, Murabba, Terkib-i Bent, Terci-i Bent, Musammat, Mani, Ninni, Türkü, Ağıt, Koşma, Semai, Varsağı, Destan, İlahi, Nefes, Deme, Nutuk, Devriye, Şathiye, Sone, Terza Rima, Çapraz Kafiye, Sarma Kafiye,Düz Kafiye, Serbest Müstezat, Serbest Nazım, Nazım Biçimleri, Nazım Türleri, Nazım Şekilleri, İstiklal Marşı’nın Tam Metni, İstiklal Marşı’nın Açıklaması, İstiklal Marşı’nın Açıklaması (Farklı), İstiklal Marşı’nın Kabulü, İstiklal Marşı’nın İlk ve Son Hâli, Mehmet Akif Ersoy
Mehmet Akif Ersoy Belgeseli, İstiklal Marşı,
, , , , , , , , , , Edebiyatımızda İlkler, , , , , , , , , , , , Eser - Yazar Eşleştirmeleri, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Hiç yorum yok: